the speed so fast I felt like I was drunk

Tjo bre vad hender jaaaao?

Dagen har varit ashärlig! Sov till 1, och vid 3 tiden så mötte jag upp Torsten, Nikki och August vid telefonplan och vi begav oss till Gamla stan. Där gick vi runt ett jävla tag innan vi faktiskt köpte lite glass och satte oss vid vattnet. Det var ashärligt och har inte skrattat så mycket på ett tag faktiskt. Hahaha, det var underbart.
Vi satt där till klockan 5, då vi började röra oss hemmåt. Här hemma har vi haft min kusin Niko som matgäst och nu sitter vi och sjunger tillsammans, HEHE. Busigt.

Nu vill jag dra ut, men torsten är så jääääävla tråkig. Så om du ser det här Torsten, kom ihåg det; DU ÄR TRÅKIG.

Over and out.
PUSS.

  




.

Mina Kommentarer
Postat av: Hektor

Jag är inte tråkig, bara lite seg. Haha

2011-04-17 @ 22:03:21

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback