LOV

Äntligen loooov! Så himla skönt med lov fram tills nästnästa tisdag. Chill chill chill chiiiiiiiill!

Dagen var skön som fasiken. Tråkig bild som man sov på. SOlektion med världens skummaste film som man också sov under. Mattediagnos som gick åt helvete. Sedan på det så kommer ett NOprov, som var det sämsta jag någonsin skrivit. Skrev faktiskt i slutet av provet att det borde vara olagligt att göra sådana prov, HAHAHA. Menmen, det ordnar sig. Fick ju sluta en timme tidigare ändå. Då gick jag, Emma och David hem till Daggen o chillade ett tag. Sedan gick jag o Davve upp till honom och övade lite granna. Gick hem en timma senare oh åkte till mamma. 

Nu har jag ätit middag och sitter och chillar, vilket jag antagligen kommer göra resten av kvälla.

PUSS :) 

 
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback