TONÅRING.

Hejhej!

Jag har haft en underbar dag idag! Den började med att mamma och pappa kom och sjöng för mig, och jag var faktiskt inte vaken innan, sov som en stock. Måste varit typ första gången, haha!
Fick lite paket (parfym, plattång & en tröja) och sedan gick jag upp, tog en dusch, började fixa mig långsamt, hade mycket tid eftersom jag började 9.

När jag var klar så cyklade jag upp till skolan och i ljushallen så kommer Olle och hoppar på mig o kramas. Haha, han är nog den som har sagt grattis mest idag, han är gullig han. Vi hade lite lektioner, dom sjöng för mig på livskunskapen, alla sa grattis hela dagen.

Men efter lunch, ja, då var det dags för orientering! I mean.. COME ON! På min födelsedag?! Kulkul. Det var ett helvete att cykla dit, bokstavligen. Sedan så han vi typ leta stationer i 10 minuter. Ungefär.
Vi cyklade tillbaka skolan, hade slöjd. Det var typ 6 pers där. Skitskönt. Jag, Olle, Karl, Jennan, Issa och Erika var där, väldigt lugnt. Efter slöjden slutade vi, då gick jag hem. Chillade lite, och vid 6 tiden så gick jag, mamma, pappa, David och Nanette och åt på Tre Vänner. Mycket trevligt. Men fick lite smått panik eftersom jag skulle till Tekis, det var ju 7ornas kväll. Men Tyra kom dit, vi gick tillsammans till Tekis och hängde där tills klockan tio. Sjukligt sköna personer där, och studion är förjävla cool, måste börja hänga där.
Fick även en present av Jasse, och jag tror aldrig jag har blivit så glad för en present förut, seriöst. Inte något jag bara säger, utan jag är allvarlig. Blev så sjukligt glad Jasse! Ska visa en bild i bloggen snart, det var en jättefin vit klocka.

Men vi stack i alla fall hem 10, och nu har jag gjort mig iordning och så. Ska snart sova. Börjar åtta imorgon.

Men tack alla som har varit med och firat min födelsedag, den har varit underbar. Älskar alla er otroligt mycket! Har haft världens bästa dag.

Puss♥

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

<3<3 Love u! :))

2010-09-07 @ 10:49:58
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback