THE LAST SONG.

Det var som fan. Jag visste att den skulle vara bra. Men inte såhär bra.

Igår så laddade min lilla broder ned The Last Song till mig. Och jag och mami har just tittat klart på den.
Och jag är mållös. Måste smälta filmen. Allt som hände. Jag blev lycklig av filmen. Riktigt jävla lycklig, det var en väldigt äkta film. Inte en high school film där hon blir kär i skolans snygging. Verkligen inte. Den här var äkta. Och tårarna rann ned för mina kinder. Rekomenderar filmen starkt som ni kanske fattat, SE DEN.

Är förövrigt heeeeelt nerkärad i Miley, och sitter och lyssnar på When I Look At U nu bara för att hon är så awesome. Awesome skåderspelerska, awesome artist, awesome stilikon, awesome förebild.

Underbar. Det är det enda ordet jag kan säga om filmen egentligen. Underbar.

Ha en underbar fortsätt kväll, sov gott. Det vet jag att jag ska i alla fall. Det blir skola för mig imorgon.

Puss♥



Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

poesi.. haha, nej jag skojjade! haha :D

2010-09-03 @ 08:08:00
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback