SKOLFOTOGRAFERING.

Gick upp tidigt, fixade mig och sedan träffade jag Ida vid donken. Vi gick till skolan. Hade lektioner, svenska bland annat. Då fick vi göra något läsförståelse-prov. Kul när man mår piss idag. Så jag kunde knappt koncentrera mig, plus att det var skitsvårt, så jag kommer faila hårt.

Efter lunch så var det skolfotografering. Bilderna blev skit, tror jag. Och jag fick inte ha min hand på Karls axel :( Jävla piss fotograf som kvackade och skrek "naaaaaaaaiiiis" också.

Gick hem efter fotograferingen, mår inte alls bra asså. Huvudet värker, snoret rinner, det gör skitont i näsan från igår när jag tog för mycket nässpray.

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig.

Puss♥

Mina Kommentarer
Postat av: Karl

Fotograferingen sög tycker jag me men krya på dig <33

2010-09-01 @ 18:30:36
URL: http://grodankarl.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback