SJUK.

Hej.

Som jag skrev igår så har jag åkt på en sjukdom med namnet förkylning. Vilket suger rätt hårt. Men jag tänker att jag är hemma idag, och går i skolan imorgon. Och om jag mår dåligt efter imorgon också, har jag ju en hel helg att tillfriskna på. Jag kom på detta alldeles själv. Ibland känner jag mig som den smartaste 12åringen i hela världen. Typ.
Men på måndag måste jag i alla fall gå i skolan. Det är ett måste. För att då fyller jag nämligen tonåring och vem fan vill sitta inne och ruttna då?

Påtal om nada så laddade David ner The Last Song till mig igår, så ikväll tänkte jag mysa ned mig med den och mina bästa kompisar Ben & Jerry och gråta en skvätt (från vad jag har hört så ska den vara grymt sorglig).

Men nu ska jag titta lite på Top Model. Tyra is fiiiiiierce!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback