MONDAY.

Tack för lite kommentarer guys, äntligen! Och Karl, skorna finns från H&M för 999:- ;)(A)

Idag så slutade vi dagen efter lunch, eftersom vi tydligen hade studiedag, skööönt! Det kan man ju säga att jag behövde. Gosh vad mina "betyg" kommer sänkas drastiskt snart. Kill me please
Men after school åkte jag och Jasmine till Liljeholmen, gick lite i affärer (fick med mig två par strumpbyxor) och satte oss på Wayne's o skvallra som alltid, mysigt. Haha, vi kan verkligen snacka skit och snacka känslor. Vi är helt enkelt bäst! (Y)
Åkte hem, kom till hemmet typ halv 3. Eller jag kom hem innan, men jag fick aldrig ut nyckeln ur nyckelhålet (försökte i 20 min), så jag gick ned så Nanette fick hjälpa mig, hehe. Efter det gjorde jag och Nanette lite te och satt o snackade om typ vad som helst i tre timmar, in my kitchen. Soft som fan :)
Vid 7 blev det mat och efter gjorde jag lite matte-diagnos med David och Nanette.
Idol började klockan 8 då även ungdomarna var med. Fast david gick efter halva. MEN iaf så tycker jag att Jonathan och Linda ska vidare, fan heller Sebastian. Me kräking. Men vi får se hur det går, Sebbe kommer ju säkert gå vidare. BAJS.

Men nu sitter jag och försöker plugga franska, vi har prov imorgon. Men det går åt helvete. Bryr mig faktiskt inte längre. Kan ändå inte koncentrera mig på lektioner och skit.

Men imorgon börjar vi 8, så jag måste sova snart. Kult. 

Jag vet att jag tjatar, men kommentera mer! Då får ni fler sånna här inlägg! (om ni vill ha långa, meningslösa inlägg). Men tack för att ni läste, ni betyder♥

Mina Kommentarer
Postat av: fanny

hatar franska kommer att gå åt helv*te

2010-09-28 @ 19:32:14
Postat av: karl

OKEJ :D <3

2010-09-28 @ 20:47:09
URL: http://grodankarl.blogg.se/
Postat av: nikki

Hehe, ska försöka bättra mig på att kommentera!<33

2010-09-28 @ 21:18:54
URL: http://nikkzish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback