INLÄGGET SOM SKULLE KOMMA UPP IGÅR MORSE.

Äntligen fredag! Woho!

Idag så ska jag faktiskt gå i skolan, men eftersom jag gillar att ha tid på morgonen för att fixa mig och äta frukost, så händer det många mornar som denna, att jag har trekvart (hade en timme och en kvart förut) kvar innan jag ska gå :) Ska möta upp min morfar Karl halv tio och så ska vi gå tillsammans till skolan.
Jag tror fan att halsduken får vara på hela dagen, halsen gö rmer ont än igår :S Men, näsan är mycket bättre, och jag hoppas att huvudvärken är det också.

Men idag fyller faktiskt en liten person 13 också! Och det är min kompis Olle som ni har hört om många gånger! Han fyller tonåring nu den lilla skitungen, haha. Men han är bara 3 dagar äldre än vad jag är, men han retar mig som om han var flera år äldre -.-'
Men jag vill bara säga grattis till honom i bloggen! Jag lovade faktiskt att jag inte skulle vara sjuk på hans födelsedag, haha.




Grattis!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback