5/9 - 2010.

Idag så kom ju släkten klockan två. Eller det kom jju inte så många. Det var farmor & farfar, Niko + hans tjej Marie, David & Nanette och sedan kom Nikki, Gittan och Boa och hälsade på! Blev sjukt förvånad att se dom tre stå vid dörren, så det var jättekul! :D
Fick mycket fina presenter, blev väldigt nöjd. Fotobok, någon skum virkningsbok, Så Länge Vi Båda Andas, pandorasmycke, H&M presentkort (500kr), 800 kr, en prenumeration på OKEJ och en biodag med min bästa kompis Nikki fick jag i presenter♥ Får ju mer imorgon :)

Alla var ute ur huset vid 6tiden och sedan åt vi mat. Sen vare rätt chill här hemma :)

Men nu ska jag sova, måste vara pigg imorgon, blir väckt halv 6.
Fyller ju faktiskt 13 imorgon! Är taggad till 1000!

Puss♥


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback