07.57

Godmorgon!

Såklart har man en halvtimme kvar när man har gjort sig iordning som vanligt. Men det är skönt, då brukar jag leka i camen lite, hehe.
Idag börjar vi klockan 9, så jag ska nog gå om en halvtimme. Nej juste, jag cyklar ju till skolan. Orientering, you know. Det suger rätt hårt. Och det spöregnar ute, så det blir kult! :D Men seriöst, hoppas dom ställer in orienteringen nu, vi kan ju inte cykla och springa i en jävla skog om det spöregnar.
Och så slutar vi typ 3, vafan är det för lodisfasoner? Menmen, det är inte mycket man kan göra.

Nu ska jag hämta min vattenflaska, vi hörs sen!

Puss.

   

   

Oh gosh, jag och mina cambilder..

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback