2010-10-23.

Hejsan!

Igår efter skolan drog jag till Tyras mamma, där Dunya, Lina, Emma och Tyra var.  Vi snacka en stund, sen gick alla. Jag och Tyra var kvar och vi flummade runt lite bara. Papi hämtade mig och vi åkte hem och jag chillade galet med skithög musik och fb, haha.

Sedan vid 6 så kom Gittan och Boa, som skulle käka här. Men jag var bara inne på mitt rum, hehe.
Nikki kom vid typ.. halv 7-7? Och vi flummade såklart, det är det vi är bäst på! ;) Och jag började på min teckning (nikkis profil) men den blev inte klar.. Ouups! Haha.
Vi ringde lite folk och så, sen var plötsligt Douglas, David, Viktor, och August hemma hos mig, haha. Nikki, august och viktor gick och jag, douglas och David trallade upp till t-plan. Vid t-plan träffade vi lite fulla högstadiebarn och Tyra ramlade med klackar. Menmen, vad ska man göra?

Nu var vi Tyra, Lina, Emma, Dunya, Fabbe, Douglas, David, Gabbi, Leo, Kristoffer och Eve! (säg till om jag har glömt någon!) och vi drog ned till villaområdet. Chillade där ett tag. Karl kom ut, vi gick till Tångens Livs. Men då blev Dunya yr och skit, så dom som skulle sova hos Tyra (lina, dunya, emma) gick hem till Tyra.

Okej, då var det bara jag, David, douglas, eve, krillan, fabbe, gabbi, leo och karl kvar. Vi gick runt lite, sen så gick david hem (han hade gäster) och hälsade lite på dom och skit. Så vi andra stod typ utanför i en halvtimme, och det var minusgrader, så vi frös liiiite. Sedan efter en jävla stund kom david och Helena (gästen, 13 bast) ut. Jag och killarna hade redan snackat om vem som skulle haffa Helena, klart vann ju jag! ;)
Men vi gick lite till bulten och tog lite kort typ, sen gick Leo, Fabbe och Gabbi. Vi andra gick hem till David och chillade gärnet. Sedan gick även Eve, Douglas, Karl och Krillan! (mycket namn att hålla reda på, jag vet). Men då var det bara jag, Helena och David kvar. Vi chillade gärnet, verkligen. Det var skittrevligt, Helena var en riktigt skön brud alltså. David tanka en film och jag och Helena satt och lekte med deras Iphones (både D och H har en iphone 4). Vi kollade sen på filmen, den var ... konstig. Men ändå bra, haha. Gick och tänkte på alla de här jävla taggarna när jag kom hem, hihi.


David, helena och jag.


Gick hem vid 2, vi hade fortfarande Gittan och Boa här. Malin också. Satte mig vid datorn, och gick och la mig när gästerna gått, klockan 4.


Idag så vare bestämt att jag skulle följa med David och Tyra o co till stan, David skulle köpa lite grejjs men jag kunde typ inte idag. Ska åka till kussarna och få lite av kläderna dom rensat ut. Min faster tyckte att jag har blivit så lång och stor, så jag kan ha deras kläder, HAHA! (mina kusiner, Mikaela och Nicolina är typ 20 och 22?) Så det blir spännande. Men då får jag möta upp folket senare istället.

Nej, nu har jag skrivit fööör mycket, ingen orkar läsa, haha.

Ska ta en dusch nu!

Pussen.


Mina Kommentarer
Postat av: helena

haha jag lääste aaallt ;o

jag drömde fan mardrömmar om den där jävla igelkotten/hunden asså, fyfaan! usch ;)

<3

2010-10-25 @ 19:55:56
URL: http://helenafornell.blogg.se/
Postat av: Malin

tyckte att du kunde skrivit lite mer om min vistelse hos er.. hur vacker och bra jag var :)

2010-10-26 @ 14:26:55
URL: http://friis.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback