2010-10-20.

youNämen tjenare.

Idag var en rätt chill, fast ändå inte, dag. Första lektion var svenska. Det gick bra, typ. Sen vare musik, men jag, August och Mathilda var tvungna att gå och vara mattanter. Så vi han inte göra det roliga på mac:datorerna :( Men vi kom fram till att eftersom Noah missar att göra på mac:en nästa gång så ska jag, Noah och August göra det själva på fritiden innan onsdag! Vi kommer aldrig hinna, hehe. Hjälp :S
Sen var det lite tråklektioner, t.ex NO, där vi börjat med Fysik. Med Tommy. gdasigndsiogbsodbgdsuobf. Han är jobbig.
Sen kommer jag inte ihåg, men vi hade i alla fall engelska som sista riktiga lektion. Det var kul, jag och Tyra flumma. Shut up, motherfuckaaa.
Sen tillslut hade vi data med ÅKEEEE. Skittråkigt, och jag är fortfarande besviken på Nikki. haha. Men seriöst Nikki, jag hoppades på dig!!

Sedan slutade vi, klockan 4. Skitasent ju. BAJS.

Imorgon börjar vi klockan 8, med idrott. KUL. sajk.

Ni får ursäkta mina suddiga inlägg på kvällen, jag är en trött tonåring.






grym låt!


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

HAHAHAHA det var Kevin och Jesper som sa att jag skulle säga djurgården !!! xD

2010-10-21 @ 18:38:43
URL: http://nikkzish.blogg.se/
Postat av: Tyra

Shut up MoTHERFUCKAAA! HAHAHAH! xD

2010-10-21 @ 22:19:15

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback