2010-10-19.

Började tio i tio idag, skippade kören. HEHE.
Första lektion var språk, den var okej typ. Jag fastnade på ett ord som jag och Sara satt och sa hela tiden. Cherche! ;) Sen så hade vi typ NO. Då blev det en test (HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH) på lite biologi. BLÄH.
Jag och Viktor satt dock och ropade "en test" till varandra, så jävla kul. HAHAHA. "ett prov, ett läxförhör, en test, kalla det vad ni vill". Så sjukligt kul.
Sen vare nog engelska. SKITKUL! Eller ja, det var ju för att det var min och Tyras första lektion NÅGONSIN! Oh wow, fattar ni? NÅGONSIN. Oh yesh. Men då fick jag öven panik-ont i magen. Inte trevligt. Jag menar det, PANIK-ONT.
Det höll i sig hela dagen, även på SO:n då jag och Viktor flummade gärnet över "en test", "Crakk-kråka" och "aids-ko". HAHAHHAAHAHAH.
Sen blev det Svenska. Rätt okej, men min mage ville inte sammarbeta! (det där lät weird, i know).

Sen så slutade vi tjugo i fyra, KUL. Men då väntade jag på att pappa skulle hämta mig eftersom jag inte kunde gå hem (Y)!

Imorgon så blir jag officiellt mattant! WIHO! MEN, jag antar att det blir på musiken, min favvo-lektion :( Sadface.

Förlåt för luddigt inlägg, haha.

PUSS!


old pic.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback