ett lista.

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? yess
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Näe

3. Vilken färg har din mobil? black.
4. Gillar du att läsa? Jo om boken är bra..
5. Har du något husdjur? Yes en kissekatt och en ökenråtta.
6. Äger du ett par vita string?
7. Har du någon hemlig dröm? haha.

8. Isåfall, vad? Haha kan jag ju inte skriva, då är den inte hemlig längre??

9. Favorit godis? gillar inte godis längre.. men om det ska vara något blir det melonerna.
10. Hårfärg? blondt, men kanske inte efter idag ;)

11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren! Efter det hösten.

12. Framför eller bakom kameran? Beror lite på.. båda :)

13. Tycker du om kanelbullar? Njaaej, inte så.
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Nope.

15. När fyller du år? 6 September
16. Vilken färg är det på dina väggar? Fula blåa. Men snart ska vi göra om!
17. Spelar du något dataspel? neee.
18. Isåfall, vilket/vilka? kan spela sims 3 någon gång men det händer väldigt sällan.
19. vilken musikstil? Det mesta! Har ingen speciell stil men har mina favoritband/artister såklart.
20. Favoritfärg? Svart, vitt, grått.
21. går du på någon sport? nej, tack och lov. Idrotten i skolan är bara jobbig den.
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? svarta.
23. Vad sa du senast? det var igårnatt när jag pratade med en full Nanette. Har nog aldrig skrattat så mycket. Så otroligt underhållande!
24. Favoritmat? ingen aning.
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Så länge vi båda andas.
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Har börjat köpa lite mer än vad jag brukar. Kanske för 800-900 månaden? ( jag gillar att fynda, moheheh)
27. Har du en egen digitalkamera? Ja, fast den suger balle.

28. Vad ser du utanför ditt fönster? träd, grannens hus, "ängen"
29. Vad har du på dina väggar? Affischer, haha. Och en tisha.
30. Har du många bilder på din data? 2000 kanske?.

31. Vem ringde dig senast? mami.
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Okej jag hämtar mobilen.. "Sitter hemma. Funderar på om jag ska gå till Nanette eller inte. När kommer du hem?"

33. Och vem är det ifrån? min broder David.

34. Har du körkort? nono.
35. Vad åt du senast? Två torra, äckliga mackor med skitäcklig oboy. Uäk.
36. Gillar du skolan? Nja sådär. Har typ 3 favoritämnen. De andra kan ta sig i röva. Men kompisarna är det bästa.
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? All over the world med Ola.
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Mitt jb-halsband tror jag.
39. Om jag säger va, så säger du...? huh?
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook.
41. Längtar du till något? Håkan konserten, och dagen då jag tar min ögonbrynspiercing.
42. Om ja, till vadå? Already told ya.
43. Vem pratade du senast med på msn? Min Lina, men min msn är inte den bästa. Det dampade ur rätt rejält.
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Ett fönster.
45. Gillar du att bada? Jag älskar att bada i havet, om vattnet är varmt.
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Ibland, väldiigt sällan.

47. Har du någon dricka nära dig just nu? Den äckliga oboyen.
58. Vad ska du göra idag? Frisören.
59. Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Amalia.
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? Oftast "böh!"
61. Ringer du mycket? Haha, jaaaaaa.
62. Från mobil? Ja oftast, men om jag är hemma ringer jag på hemtelen såklart.
63. Vem ringde du senast? Lina.
64. l timmar sömn inatt? 6 och en halvtimme. Inte bra.
66. Vad ser du fram emot? Har inte den frågan redan varit?
67. Vad vill du ha just nu? Pengar och pieeeercing.
67. Vem hånar du? Hånar.. ingen aning.
68.Vem saknar du mest? tyra.
69. Gillar du någon? haha.
70. Vem stör du dig på? jadu, det är många.
71. Vem vill du sova bredvid inatt? *försvinner in i en dagdröm*
72. Vilken buss åker du oftast? 147:an.
73. Vilken årstid är det nu? Hööst, snart vinter.
74. Har du varit kär? Ja
75. Är du kär nu? Nä eller nja.
76. Är du en bra partner? HEHE.
77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Yesh.
78. Hur mycket är klockan nu? 10.13
79. Är du polare med grannarna? Jaooo.
80. Har du varit utomlands? ofc. Grekland x5, frankrike, polen, spanien, tjeckien, estland, Turkiet. Det är de jag kommer på nu.
81. Var är dina syskon just nu? David jobbar, MOHEHE!
82. Vilken tid gick du upp imorse? 8.00
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? fförsökte sova.
84. Vad är det första du gör på morgonen? Klär på mig. Eller äter frukost.
85. Vad ska du göra efter det här? Slappa gärnet och sedan till frisören. (jag är säkert där nu, när detta postas.)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback