torsdag.

hejsan!

Nu ska jag snart, typ nu, åka upp till skolan och ha lite gympa. YIIHA. Kuligt värre. Kunde inte valt en bättre lektion klockan åtta på morgonen. Förstår inte hur de kan klaga att vi är sega på torsdags-idrotten.. Eller jo, för alla är ju morgonpigga och är redo för gympa en halvtimme efter man vaknat :)

Jaja, idag har vi i alla fall franskaförhör och engelska förhör också. Och jag vet knappt vilket kapitel som är vad.. HAHA. Så det kommer gå åt helvete. Svenska redovisningen igår kan ta sig i röva. Haha. Det gick så jäääääävla dåligt. Det kunde fan inte gått sämre. Haha, det är skrattretande.
Sedan har vi lite go' bild också, med bästa Lena-Maria (mia), höhö.

Jag bara älskar torsdagar!♥

Nej, men det enda jag kan trösta mig med idag är att jag ska shoppa med mami efter skolan och att det är F.R.E.D.A.G imorgon! varför säger folk att det är långt till helgen på onsdagar? Det tar ju två sekunder, och sedan är det fredag! Så jäääävla skön....T!

Pusspuss.


 
HEJJAGHARBILDBRISTSÅJAGTARENGAMMALBILD.SE





.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

Klart att det är skönt.....t! HAHAHA! Vad ska du FAN köpa då? hahaha

2010-11-25 @ 17:00:21
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback