parrteeeey.

HELLU!

Idag bar det av till farmor klockan 12 med nikkilainen och vi skulle intervjua my granny. Hhöhö. Det gick nog bra, men Lotta verkar alltid vara emot mig.. så vi får se.
Sedan gick vi ned på stan och köpte kajal, foundation, vitt puder, fejkblod och hårfärgsburkar i blått och rosa!

Nu sitter jag nyduschad, Nikki likaså. Fast hemma hos henne dårå. Men hon kommer ned snart och äter här. Plus att vi ska fixa oss också! Fest ikväll dårå. Skittaggad ju! maskerad är det också.. Cowgirl och Emo låter väl lovande? Eller?.. ;)

Nej men nu ska jag fixa mig lite till.. kanske ska dra på mig lite kläder, eller fixa sminket? Jaja, det löser sig!

PUSS.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback