onsdag.

Hejsan!

sitter hemma hos Tyra-myra nu! Jag sitter vid deras dator i köket och lyssnar på idol-musik och är inne på facebook. Medans dom lagar mat... HAHA. Det blir blodpudding! Så jääävla gott. 

Och så har dom ju bråkat lite också.. kände mig typ sjukt illa till mods, haha. uschusch. Allt om en oboy-förpackning. Och tyra höll på att dö av garv medans ulrika blev typ.. ARG. Sen skrek de lite, och sedan sniffade Tyra upp allt oboy som åkt ut. Höhö, sköna typer det där!

Och idag ärdet onsdag.. är det bara jag som tycker att det går sjukt fort med alla dagar? Räknade ut att det bara är 52 fredagar på ett år. Helt sjukt. Ännu sjukare är att det bara är 52 måndagar.

Nu ska vi äta! PUSS.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback