jag är kissnödig.

HEEEEJ!

Nirran är här nu. HÖHÖ.

Vi fick gå hem innan lektionen började och jobba med vår intervju där eftersom jag glömt grejjerna hemma, hihi.

Men nu gick hon, hahaha. FAIL.

Menmen. Dagen har varit hemsk. Usch. Somnade till runt 10 gånger på SO:n. Så jobbigt, haha. Fast NOn var chill, skulle hellre haft den än de andra lektionerna. JUSTE! ska skriva om krafter ju. FAN. Vad är det ens en gång? OMG, fast det är ju för mig, han bryr sig ju inte, så jag tror jag skiter i det.. Orkar fan inte, haha. Och det är inte så att jag får nedsatt betyg ellr något. Eller jo, det skulle vara om det går dåligt ga av det på provet. Menmen, kan det ju inte i alla fall. Haha.

menmenmen. Så sjukt tråkigt inlägg. Men det är sådan jag är. HÖHÖ.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback