en test.

1. Hur gammal är du om fem år? 18 bast.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Lina!

3. Hur lång är du? Typ 169cm, haha.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? den där filmen som jag såg med David och Helena :)
5. Vem ringde du senast? Hem.
6. Vem ringde dig senast? Pappa, hehe.
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha. 8a elr halv 9 vid t-plan?<3"
10. När såg du senast din mamma? igår.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå!
12. När vaknade du idag? halv 12.
13.Vilken är din favoritjulsång? Someday at Christmas, med Justin.
14. Vilken är din favorit plats? ingen aning.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus och offentliga toaletter.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i USA eller i en inspelningsstudio! ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn ? mardrömmar?
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha, jag och Lina idag.
19. Hur stor är din säng? inte stor alls.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Min är en stationär, men använder pappas bärbara också.
22. Hur många kuddar har du i sängen? deux.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett antar jag, haha.
24.Vilka städer har du bott i? Just STHLM.
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? inte barfota, har för fula fötter, haha.

26. Är du social? Ibland är jag översocial, ibland inte.
27. Vilken är din favoritglass? Twister!  
28. Vilken är din favoritefterrätt? Typ, Cheesecake eller vaniljglass.
29. Tycker du om kinamat? bara nudlar, hehe.

30. Tycker du om kaffe? Brunt och beskt. Så varför skulle jag?


Mina Kommentarer
Postat av: Dilsah

Jaaa duu...jag vet att jag är väääldig duktig på att uppdatera ;)<3

2010-11-02 @ 20:23:25
URL: http://timefliies.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback