EN TEST.

Lär känna mig!


Du heter? Amalia Solveig Renate Hallerby
Smeknamn: Mallan, Mallish.
Låt som du sörjer till när du är ledsen?
Breakaway - Kelly Clarkson, Fix You - Coldplay, How to save a life - The Fray
Beroende av? Musik, mina vänner, försvarets hudsalva, mobilen, facebook, shopping.
Vad tror folk om dig? Antagligen att jag är världens bitach som älskar JB med jobbigt skratt!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår (förut iaf), eller mina kläder..
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, omtänksam, spontan och ROLIG!
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”ok ska hem snart o då loggar jag in, ses<3"
Var bor du? Hägersten, Stockholm.
Trivs du där?
Både ja och nej. Vill till USA.
Har du haft sex idag? Aa fast neh.
Hur svarar du i mobilen? ”Amalia!" eller "bhöööh!" eller "HEEEEEJ *mongo*"
Vem ringde du senast? David.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ ”vad vill du ha och dricka?"
Brukar du komma i tid: ja, oftast.
Hur känner du dig nu: seg som faen.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Typ.
Vad tycker du om fötter:
haha, de är riktigt jävla fula.
Vad saknar du: lyckan.
Hade du en bra kväll igår:
Jadå, tack vare mina underbara kompisar.
Favoritdryck på morgonen:
juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
23.30 däromkring.
Är du blyg?: för nya människor, ja. Men med mina kompisar är jag rätt.. oblyg, haha.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte. Jag tror det.
Har du spytt offentligt: Hmms.. vet icke.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet jag inte fören det händer.
Är du nöjd med ditt liv:
Jag är på väg dit jag vill, typ. Men det finns helt klart mycket som kan förbättras.
Är du bortskämd:
Nja.. kanske.
Vad gör du i morgon: Skolan.
Vad är det värsta du vet? Finns för mycket.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.
Vad är det finaste du fått? all kärlek.
En speciell dag du minns: Ingen som slår till direkt i huvudet.
Du samlar på: Minnen, och foton. Tuggummipaket också, haha.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tyra.
När grät du senast: Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bjuda mina nära och kära på resor, köpa mig en mac och en Iphone! Och köpa mig typ jättemånga OnePieces!
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn?
Ja.
Är du musikalisk? Har hört det i alla fall. Har lätt att lära mig om jag vill, men jag har inte tid. Jag älskar att sjunga, och musik är en stor del av mitt liv.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Läsk, haha.
Bor dina föräldrar tillsammans: -
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
HAHA, fånig fråga.
Biter du på naglarna: Nej, jag river.


Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Nutte! De e bara att ringa närsomhelst på dygnet! De vet du! Älskar diig!<3

2010-11-29 @ 21:24:05

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback