dygna.

tjena!

nu så sitter jag, Viktor och Nikki i min soffa och flummar lite lätt. August sover iofs också här i soffan, men han är död sedan länge. Han är jätterolig att rita på just nu.

Jag fick något ryck för en liten stund sen så vi gjorde chips och dipp nu. Mums. Och så åt jag digistive kex förut.

Förut idag, vid 8 tiden, gick vi hit till mig. Och då var jasse också med. Vi flummade gärnet, spelade hög musik, spelade kort och drack äckliga drinkar. Jag fick rått ägg med sylt. wiho. Skitäckligt ju. Och så tog vi tydligen lite kort i badkaret, upplyste viktor mig om för typ en timme sen. Fast det kommer jag inte ihåg.. :O
Det var sjukligt najs i alla fall. Och vi bestämde att Viktor, August och Nikki skulle "sova" här. Antar att August missförstod att vi skulle dygna, haha.

OJ JÄVLAR! nu började Teletubbies på 4an. NOSTALGI. Shit allstå, kommer ihåg att man gick upp den här tiden för att titta på Lattjo Lajban. Men Tinkywinky är helt klart min favorit.

Men nu ska vi dygna vidare. Tjoho.

               

BTW! Viktor väger 44 kilogram. OH YEAH.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback