2010-11-18.

tjohejj.

Idag började jag skolan klockan 8 med idrott. Wiho. Eller inte. Nej men det var väl okej. Jägarboll och plintbasket var inte så farligt, haha.
Hade väldigt chilliga ämnen idag. Till och med bilden var chill, vi hade Tage istället för Mia. Men matten var den värsta någonsin. Agnetha.. ja ni. Hon sa något i stil med "du vet att de andra lärarna pratar om dig, diskuterar dig. vad man ska göra med dig eftersom du stör och skriker på lektioner och väldigt mycket i korridoren, du borde akta dig!". Och jag hade lust att ge henne en stor jävla bitchslap och tagit mina saker och traskat ut ur klassrummet. Men såklart gjorde jag inte det. Då gör man ett fint blogginlägg istället, haha.

Efter skolan vid tjugo i fyra, satt jag och killarna (felix, leo, viktor, douglas och ivar) vid sofforna till typ klockan fem, och sedan gick vi till pressbyrån där jag handlade för 100 spänn. Två choklader och två tuggummipaket. Kan det bli dyrare? Menmen. Sedan träffade vi Karl. Så jag och Klabbe-boii tog bussen hem åt varsit håll och sedan åkte jag och Davido och handlade mat till oss. När vi ätit klart kom mamma och Nanette hem. Och så var det inte mycket mer med det. Haha.

Jävligtintressantinlägg.se?

Nej, nu ska jag gå och sova. Är rätt uttråkad, haha. Fast jag har sovmorgon imorgon, höhö.

PUSS.


Mina Kommentarer
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: jaa visst e de! :D

2010-11-19 @ 17:02:34
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback