2010-11-15.

hejsan!

gick upp typ.. skittidigt idag. Det var dags för kör, för en gång skull. Jag satt med Erika och Issa. Och jävlar vilka flum-tjejor. Känns nästan som dom är på mitt stadium, haha. Jag satt i mitten, och dom på varsin sida gjorde OTROLIGT (observera, OTROLIGT)fula och skitflummiga miner. ME LIKE. Har aldrig garvat så mycket under en kör-lektion, haha.
Dagen var lång, fast inte så jätteeeeejobbig. Bara lite. Vi hade Kollisionszonen i SO. Det gick väl bra.. fick en skitbra bild på hans röva, från Karls mobil. Och så kör vi en pil på det!
Nej men ja. Det var väl en skön, fast LÅNG dag. I alla fall ingen MATTE, med jobbiga "en test" Agnetha. Haha.



Efter the school (kolla, jag kan engelska) så mötte jag mami i staden och vi gick och köpte lite löshår till moi (franska också för den delen. Mais papa, les rollers c'est trop difficile pour toi! klå den ni!). Det var trevligt, ska bara lära mig hur man sätter in det på rätt sätt, haha. Lina, hjälp? :D

Sedan så bytte vi ett par jeanstights (måste tro att jag är fetare än vad jag är..) och sedan åkte vi hemmåt.
Papi hämtade mig vid t-plan och vi åkte hem. Efter lite missförstånd åt jag och pappa ensamma, David glömde att säga att han inte åt hemma, haha. Och sedan började vi kolla på en film. Men jag somnade efter 11 minuter. Så då bakade vi lite chokladmuffins (kladdkakemuffins) istället! Så nu håller dom på att svalna! Mysfaktor 100.

Nu ska jag kolla på Teen Mom som jag spelade in häromdagen. Papi gör mig sällskap. höhöh.

Vi höres, TJINGELING.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback