TOKIO HOTEL

Nu har jag brottom!
Har precis satt på lite te och ska göra några mackor. Och sedan ska jag hoppa in i duschen, klä på mig och sminka mig. Idag ska jag vara hemma hos Nikki mellan halv 1 - 1. Men det gör nog inte något om jag kommer senare, vi ska inte åka förens klockan 7. Hemma hos henne ska vi fixa alling. Planch, hårband (fjortishårband, you know), och så ska vi skriva Tokio Hotel på naglarna osv.
FÖR VI SKA JU PÅ TOKIO HOTEL KONSERT!!
Och vi är taggade till tusen! Fyfan alltså. Ska bli så grymt kul!

Men nu har jag brottom!
Smell ya later!
Puss.


Picture from yesterday.

Mina Kommentarer
Postat av: natali

gud vad roligt:D

hur var de där?

mycket folk?:)

2010-03-05 @ 07:46:29
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback