T-T-TAXICAB, T-T-TAXICAB!

Hello :)

Har precis tvättat håret, har blandannat städat mitt bord, så det är snyggt iaf. Då äre bara, skrivbordet, byrån och golvet kvar då ..  Haha, men det klarar jag! ;)

Ska börja packa tills ikväll också. Mycket att ha med. Sovkläder, vanliga kläder, smink, sminkborttagningsmedel, linser, glasögon, osv.
Och så blev det ju lite problem med skjuts dit. Jag har ingen aning om vart Lina bor. Så jag frågade Tyra, hon sa att hon skulle åka med Eve. Och det fanns ingen mer plats i bilen. Kul .. NOT. Så jag blev på grymt sur humör, haha. Men nu har jag, mamma och pappa fixat det, jag ska nämligen åka T.A.X.I dit. Hehe, ni läste rätt ;) Men, har gjort det själv en gång tidigare, fast då skulle jag till Nikki, men ändå :)

jaja, Måste packa!

Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: Who knows

Du har nog världens snyggaste.............................................allt!!!!!!

2010-03-16 @ 19:59:25

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback