I'M STARTING TO FALL IN LOVE, IT'S GETTING TO MUCH ♥

HEEEEEEELLLLLOOOOO!!
Thank GOD it's friday!

Idag var det skola, Jasse och Torre lekte t.ex Malar, haaha! Efter skolan kollade jag och Jasse på B's idrott och fick sedan sällskap av Tyra till Liljeholmen. Hon skulle på sminkkurs (AVIS) och skulle byta till Ropstentåget och jag o Jasse skulle till Lillis för att handla en present till Lina. Hon fyller tonåring imorgon!! :D<33 Så då ska jag till henne, hon ska ha lite middag med kompisar, sedan får tjejerna sova över där! Mysmys! :)<3 Jag och jasse stannade ett tag på Gina Tricot också, hehe.. Provade riktigt fina klänningar, har bilder på två stycken tror jag, dom kommer snart! :)

Men här hemma luktar det underbart, vi får Ceasarsallad! MUMS!! :)<33


Jag, på th-konserten! :D<3

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

Jag hatar toaletterna på globen, har varit där MÅNGA gånger.. Då satt jag typ högst upp oxå.. :S

2010-03-13 @ 09:17:34
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: nikki

hah , men Åhh mallan ! jag var orolig att du inte skulle hinna in igen , och så står du och tar kort ! XD

2010-03-13 @ 17:02:00
URL: http://nikkkiz.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback