Idag har jag ..

Kastat en miniräknare i Annas huvud.

Flummat med Anna på lektionen.

Tänkt att göra en videoblogg, men orkar inte.

Tagit världens äckligaste Alvedon.

Besökt Synagogan.

Blivit pissed of på JOSEPH ODÉN (vilket iofs händer varje dag.)

Kommit försent.

Träffat Amir på tunnelbanan, samt tagit kort med honom.

Mått illa som fan, igen.

Fått ett hål i min sko. I sulan

Knappt kunnat andas, p.g.a mitt midjebälte

Ätit ugnspannkaka

Ägt ut vår fröken Marre.

Bytt om till pundarkläder.

Varit sur medans Tyra o Eve flummade som fan.

Kört namnleken med Jasse, Karl och Henrik.

Velat snacka hebreiska.

Tänkt på att ladda upp en "Mallan och Jasse funderar" men inte orkat, ska ta tummen ur röven, lovar!


Och massor, massor mer!
Men nu ska jag fanemej lägga upp Mallan och Jasse funderar! :)
Puss<3


Me and Amir ! :)<33



Mina Kommentarer
Postat av: nikki:)

oo hur ägde du ut maria !! ??



XD

2010-03-10 @ 18:36:00
URL: http://nikkkiz.blogg.se/
Postat av: Tyra<3

Sry för flummandet :D <3

2010-03-10 @ 20:55:19
Postat av: Anna

Var det bilden jag tog?

Haha jag vet inte om det bara är jag men det känns som det "buktar innåt" i panna hahahahahaha

2010-03-10 @ 21:09:49

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback