goooodmorning! :)

Tjena tjena!
Idag vaknade jag tjugo i ett. Haha, men jag sa åt pappa att han inte fick väcka mig för att idag ska vi till Nikki för att dom vill fira mamma :) Och vi brukar komma därifrån vid 3-4 rycket någon gång, så man måste vara pigg! :)

haha! Juste såg att jag fått väääääldigt många kommentarer och läsare från Kenza. Så snälla, stanna kvar här, skitkul med mycket kommentarer! :)<3


Men nu bjuder jag på lite bilder från TH konserten ;D

Nikki i bilen påväg!


Fina skylten!


Jag och nikki innan konserten xD


DÄR ÄR DOM!! :)


Har dock mer bilder på mobilen och flera videosar :)
men det tar vi sen :D
Puss!




Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback