Godmorgon! :)

Haha, igår så hade jag så tråkigt att jag våfflade mitt hår. Inte smart .. För jag passar absolut inte idet. Det blir superfluffigt och jag ser ut som en pudel ;) Haha, så jag tog fram plattången nyss för att platta det. Tänker inte åka in till Skärholmen med fluff. Men Jasse förbjöd mig att platta det xD Så nu ser jag ut som en pudel, tack jasse! ;)

Haha, dagens planer är ju som sagt att åka in till Skärholmen med Lina, Eve och Emma och bara shoppa och fika :) Ytterst trevligt. Halv 1 vid t-plan ska vi ses, så jag har lite tid på aatt göra mig i ordning ;) Men det brukar ju oftast inte räcka, jag springer runt som en tok i huset endå ;)


Morgonfluff! :D


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

Varsegod! :DD

2010-03-01 @ 12:00:24
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Solveig

Ändå stavas med Ä!!! Skärpning!

2010-03-01 @ 12:30:54
Postat av: Anna

Kan inte du länka mej? plz

2010-03-01 @ 20:09:06

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback