Godmorgon :D

Igår så var ju jag, Eve, Lina och Emma i Liljeholmen. Vi fikade och shoppade. Jag köpte armband, ett par solbrillor, två bh:ar, och fika dådå :) Det var supermysigt och jag fick även syn påett par killerheels (haha, har alltid velat säga det;) ) som var grymt snygga inne på Bianco, men dom var ganska dyra, 600 spänn. Men jag och mamma kom överens och jag ska få köpa dom idag!! :D<3

Men idag så ska jag, Lina och Emma på bio. Vi ska se Farsan, haha! Måste bara se om den är rolig :) Hehe, men bion börjar inte förns 14.40 så vi ska ses 11.30 vid t-plan :) Och då åker vi in till Liljeholmen och köper skorna! Lina hittade också ett par killerheels och hon ska köpa sina :)
Så nu har jag tvättat håret och äter frulle. Pannkisar :D

haha vi hörs sen <3


Lina och Eve, haha eve tog Linas "nördbrillor" ;D


Lina =)


Eve i  mina solbrillor :) SNYGGA VA?! ;D


Jag och eve inne på Bianco :D


Me and my shoes <3


<3


<3


hehe ;)

Mina Kommentarer
Postat av: Liinis

Fan vad jag längtar efter skorna!<33, det var fan as kul igår, igenigenigen! =D



Och du ta bort bilderna på miiig!!!<333

2010-03-02 @ 10:50:06
Postat av: Jasmine Sjöberg

Haha, TV-bh:ar? Vad är det? (ja,jag-vet-att-du-menade-två-bh:ar ;))

2010-03-02 @ 16:20:55
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback