Fyfan.

Hejhej!

Igår var det ju somsagt Linas fest för hon fyllde ju tonåring! Och den blev aslyckad! Serri, asså det var assköna personer, skön stämning, kollade på skräckfilm, körde Sanning&Konka, vi sov över (och gjorde lite saker då, t.ex dikten) som jag förövrigt tyckte var skitkul, men var för trött för att skratta, haha! Klockan var ca 5 när vi somnade och vi vaknade klockan 9. Men det var verkligen en lyckad fest! Fler sånna, tack!

Vid 11 tiden åkte vi hem, var hemma vid typ 12. Mådde illa. Satte sig vid datorn. Mådde mer illa. Satt kvar vid datorn. Mådde ännu mer illa. Städade rummet. Mådde ännu mera illa. Fikade hos farmor & farfar. Åkte hem. Nu sitter jag här. Och jag mår illa som FAN!

Puss!




Jag, innan vi far till farmor o farfar.

Mina Kommentarer
Postat av: Who knows

Faen.va söt/snygg du e!!!!!

2010-03-16 @ 19:58:25

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback