Bildlöst inlägg.

Haha, uppdateringen är inte på topp, as you noticed! ;)
Men ska försöka komma igång igen, men har ibland inte tid och lust bara :)

Har iaf varit en mysig dag med tjejerna. Idag efter skolan åkte jag, Nikki, Eve, Hanna, Fidde och Lydia till Liljeholmen. Vi provade t.ex smink på Kicks, fikade på Wayne's och provade klackar på Deichmann (stavning?). Påtal om dom där klackarna .. Asså.. Jag tror jag blivit beroende av stövlar. Hittade ett par underbara stövlar som var sjukt sköna och dom hade ungefär 5 cm klack. Så sjukt jävla underbara, för bara 300:- ! Ska snacka med mamma om dom snart ;)

(Hade underbara bilder på skorna och dagen, men min mobil vägrar att sätta på sig! Åh, blir så jävla irriterad!)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback