Bildlöst inlägg.

Godmorgon! Jag är så glad! Gräset är grönt, träden är fyllda med blad, man hör barn skratta, man ser några cyklar på gatorna, fåglarna kvittr .. Okej, Nej inte direkt. Men på god väg i alla fall, det töar ju på som fan! Tummen upp för det!
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Eller, jag vet att jag ska städa ur byrån och sätta upp min Joe Jonas affisch! Ni får se den senare .. Sedan ska jag kanske göra något nyttigt också, vill ju ha en frida tidning, kanske följer med mami på en prommis ;) Hehe .. vi får se hur det blir med det.

Igår så gick jag vid 7 tiden till Tyra. Då skulle vi egentligen kollat på filmen Australia, men vi satt och läste FRIDA tidningar högt istället, haha! Sedan körde vi snurra flaskan på min iPod, haha. Det hände lite hemlighetsstämplade saker .. ;) Kom hem ungefär vid halv 12 - 12 tiden.

Just nu chattar jag med Anna. Vi snackar lite skit om en skitunge som är grymt irriterande, mer säger jag inte.

Puss!



Mina Kommentarer
Postat av: T

De va supermys igår ^^ HAHA

2010-03-28 @ 14:01:55

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback