7:an.

Nu jävlar.

Allt detta jävla stök med 7:an. Efter sommarlovet börjar jag i 7:an.
Och gud vad alla snackar om det. Vissa tkr det suger. Vissa gillar det. Jag tkr det kommer bli jättespännande, högstadiet, nya lärare, nya elever, allt! Förutom då att vår klass kommer splittras. Det suger som fan. Det suger fan hästballe. Och för några veckor sedan sa dom också att man inte kommer få välja en kompis med sig. Vilket suger. Men jahg förstår ju varför. Men ändå.
Egentligen har jag bara en jag måste måste måste måste hamna i samma klass med. Egentligen skulle jag vilja hamna med Jasmine också, men den här tjejen betyder så himla mycket för mig. Det är min bästis sedan 2:an, Nikki Natalia Kristiansson.

Mitt ända krav med 7:an är att jag kommer i samma klass som henne. Skulle göra allt för det. Om man har varit bästisar i fyra år, måste man fortsätta hålla ihop, det hoppas jag våra lärare prioriterar! Jag känner att om vi inte kommer i samma klass bryter jag ihop. Börjar jag gråta, blir jag förbannad as hell, alla känslor. Så jag tänker göra allt för att komma i samma klass som du Nikki! <3 Jag lovar, jag ska verkligen göra allt, allt, allt, allt! Tänker inte låta någon sära på oss, vare sig du vill eller inte!! :D<33


You and me <3

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

vad sött :)

2010-03-23 @ 17:17:16
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Tyra<3

Vill du inte gå me mig då?!?! :'( <3 HAHA

2010-03-25 @ 19:13:04

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback