TORSDAG.

Hej!
Nu är jag hemma från Tyra. Jag, Eve o Tyra låg på hennes terass och solade. Skitmys, och jag har blivit lite brunare och röd i ansiktet, haha! Så jag hoppas det blir brunt snart! ;)
Nu har jag duschat bort all olja, HAHA! Och nu sitter jag och dunkar "iYiYi" och ska sminak mig snart.
Ikväll ska jag och Tyra ut och äta i stan tror jag, längtar!

Btw, idag påväg hem från Tyra. Åh gud. Vilken jävla slump. Är så jävla glad. Tyra fattar vad jag menar, och hon är sjukt avis!

Ska sminka mig nu!
Puss.

Mina Kommentarer
Postat av: jasmine

Vad är en slump? :P TELL MEEE! :P

2010-06-17 @ 17:40:28
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: TYRA!

Vill också!!!!!

2010-06-17 @ 20:55:51

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback