TISDAG.

Hej bloggen!
Idag åkte jag in till optikern och hämtade nya linser samt kollade ögonen. Sedan åkte jag till Midsommarkransen och gick upp till Nikki. Haha, stackars ungen hade tråkigt, då måste man ju komma och rädda henne ;) Haha. Men vi hade kul i alla fall, vi flummar alltid gärnet när vi e tillsammans, det är det vi är bäst på! Eller hur Nikki? ;) Sedan vid halv 6 kom pappa och hämtade mig och då satte jag mig här i sängen med den bärbara och tittar på Teen Mom. Jag älskar det och "16 and pregnant", sjukt bra program!

Men snart blire mat, och snälla pappa har köpt vattenmelon som efterätt till mig!
Puss.



Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Du e så söt gullungen min!! (BARA MIN!)<3

2010-06-29 @ 19:31:23

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback