TACO BAR.

Hejsan!
Jag och Tyra åkte in till Slussen idag vid 6 tiden och gick och käka på Taco Bar. Mysigt värre! När vi kom ut därifrån kom det värsta läskiga killen! Fyfan asså. Och på tunnelbanan hem satt en skiiiiitsöt kille brevid Tyra på tunnelbanan. Gaaaah!
Haha, jag och Tyra åkte till Västertorp och hängde där ett tag. Sedan vid 9 tiden så skulle vi kolla film hos Tyra, men jag mådde förjävla illa så jag gick hem istället.
Och nu är jag väääldigt trött och mina linser är knas, det är fingeravtryck på dom så att det väldigt suddigt, haha!

Vi hörs imorgon!
Puss.



Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Haha, diggar blondinen som satt bakom dig! xD

2010-06-18 @ 12:20:02

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback