SKOLAVSLUTNING.

Hejsan alla.

Som ni kanske redan har förstått så var skolavslutningen min värsta, någonsin. Och jag vill helst glömma den. Men det är inget jag kan göra åt.
Efter avslutningen åt vi ju på NyGammalt, och efter det bowlade vi. Jag var tvärsur och väldigt deppig under hela den perioden. Och det blev ju inte mycket bättre när jag fick reda på att Nikki inte skulle med och bowla. Men dom sista tio minutrarna blev jag faktiskt lite gladare. Och jag slog ju faktiskt 5 strikar! ;)
Nej, men den här dagen var absolut inte bra. Den hade bra stunder ibland. Men over all var den pissig.
Jag hade inte riktigt smällt att vi hade sommarlov nu, men när vi åkte förbi skolan hem från bowlingen så tänkte jag "Haha, jag kommer inte gå i de där tegelhusen som luktar piss i två hela månader nu!". Då blev jag också på bättre humör!

Snart ska jag börja fixa mig, ska till Jasse med tjejorna ikväll, det är avslutingsmiddag där! :)



Ser ni mig?





När vi sjöng.




Mina Kommentarer
Postat av: T<3

Fina bilder blev de iallafall :D<3

2010-06-15 @ 16:55:13
Postat av: Jasmine

fina bilder!<3

2010-06-15 @ 16:58:30
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback