SKAVSÅR.

Ni vet igår så gick jag och Tyra i stan och först leta efter jordgubbar, och sedan för att hitta en gräsplätt, så det tog en jävla tid. Och då går man, och går, och går. Med nya skor. Vilket leder till en jävla skavsår. Fyfan vad ont jag hade. Det slutade med att jag gick med papper för skoskaven, folk trodde jag var värsta retardet. Men det hjälpte ju inte ändå. Haha.

Det här är de tre värsta skoskaven jag har. Varning för starka bilder!





Haha, det är inte riiiiktigt meningen att mina fötter ska se ut som valrossfötter, men så blev det! ;)

Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Stackare!!!

(Diggar tårna på första bilden!!! HAHAHAHA)

2010-06-24 @ 12:58:16

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback