Sitter nu på ett ställe vi ska käka på...

Sitter nu på ett ställe vi ska käka på. Vi har haft skolavslutning precis och sagt hejdå till alla klasskompisar. Jag, lina, Tyra, eve och emma sjöng även i kyrkan, vi sjöng "I wish I was a punkrocker". Och jag säger bara att jag skakade så mycket som en tvättmaskin på högsta nivå. Och jag var så nervös så att jag visste inte om jag sjöng falskt elr inte. Men Nikki filmade allt, och jag tittade på det nyss. Och jag vill bara börja störtgrina. Det lät skitfalsk.Jag säger inget till någon nu, jag kmr bara gråta. Alla undrar vad det är. Så nu vet ni, jag är jätteledsen och vill bara gråta. Jävla skit.


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

Mallan! Sluta! Jag VET att du var duktig, lita på mig.. Det är inte bara något jag säger utan du var grymt söt och duktig när du sjöng!<3

2010-06-15 @ 12:38:20
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej Mallan, du var jätteduktig, det lät jättebra! <3

2010-06-15 @ 16:12:24
URL: http://elisif.blogg.se/
Postat av: david

Jag är i alla fall jättejättestolt över dig amalia. Om man är så nervös så är det naturligt om det låter lite falskt. Till och med människorna i Idol sjunger falskt, och det är ändå dom bästa av dom bästa. Nervositeten gör ju så. Jag är extremt imponerad över att du ställde dig inför alla människor i kyrkan och sjöng. Jag hade aldrig vågat göra det. Du är sju år yngre än vad jag är men ändå så har du kommit mycket längre i och med att du vågade göra det där. Du är bäst och jag älskar dig!

2010-06-16 @ 00:55:56
Postat av: Anna

Mallan. Du sjöng jättebra! Lovar. Lita på din beebis bara jag vet vad jag säger XD

2010-06-16 @ 06:47:24
URL: http://annnaz.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback