PICKNICK.

Tjena!
Igår så träffade jag Tyra vid utomhusteatern där hon hade sett någon rolig teater. Vi gick hem till mig ett tag. satt vi mitt kök och snackade lite med min galna mamma. Hon hade tappat bort sin "spelare" som hon gillar att säga. Nej, men hon hade tapat bort sin mp3. Och jag vet inte hur många gånger hon rotade runt i sin väska, haha!
Jag och Tyra gick ut igen, var i området och gick runt. Åh gud, vad jag skrek! Fyfan vad man kände lycka asså! Tyra vet vad jag menar! ;)
Men vi träffade Lina, Olivia, David, Eve, Dunya, Emma och Gabbi vid en park. Men vi gick typ direkt.
Då var vi i området igen. Och kunde vi fan inte andas och grejjer, särskilt inte Tyra! Haha, men vi träffade August och Viktor så jävla mycket igår också, haha. Så 5:e gången vann vi en mallorca resa! WOHO! Nej, men Viktor är så jävla skön ibland, så han sa det.
Efter att ha gått ett tag begav vi oss till mig igen. Där hade vi picknick i mitt kök, haha. Vi tittade i gamla skolkataloger och hade allmänt chill med läsk, chips, godis och choklad! ;)

Idag ska jag träffa Tyra again. Vi ska sola på hennes terass. Mysigt!


Picknick!


 
Suddigt is the new black!


Mina Kommentarer
Postat av: T<3

Lycka!!! HAHA! fan, skulle ringt ambulans! kunde fan inte andas!!!

2010-06-17 @ 12:40:02

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback