MYGGBETT PÅ MITT ASS.

Fyfan vad jag är seg och trött nu. Ska sminka av mig och ta ut linserna och lägga mig och slö-titta på tv. Najsigt.

Och juste! I Hälsingland så är det väldigt mycket mygg. Så några myggbett har man ju kostat på sig. Dom är överallt! Armarna, händerna, fingret, foten, benen, ryggen, pannan, under hakan osv. Men det mest märkliga är att jag har fått myggbett på röven! Fattar ni, RÖVEN?! Hur fan har jag lyckats med det?! Dessutom är det två! TVÅ! Två stycker myggbett på röva. Trevligt trevligt!

Men nu ska vi inte snacka om att jag kommer gå att klia mig på röva ett tag, haha.

Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: jasmine

hahahaaaaaa xD

2010-06-28 @ 10:58:55
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback