MARIO GALAXY 2.

Tjenis!
Igår så träffade jag Lina vid t-plan så gick vi tillsammans ner till David där han och Karl var. Vi kollade på "The Collector" vilket var den mest äckligaste film jag någonsin sett. Men den var otroligt bra! Haha, igensydda munnar, nålar i örat, kackerlackor i magen, krokar i händerna, spikar i fötterna, knivar i huvudet, tarmar utdragna ur kroppen, är några av sakerna som förekommer i filmen. Sweet! ;)
Efter filmen så hängde vi lite i Davids rum, och sedan gick vi ut. Då gick vi runt, Lina åkte hem. Sen träffade vi Tyra, Eve, Lisa och Ulrica för dom var påväg hem från Alvas fest. Men jag gick hem typ direkt, var skittrött.

Idag så har jag kört mitt nya tv-spel hela dagen, sedan åkte jag, Tyra och hennes farsa och handla present till Sara som vi ska på fest hos ikväll!

Men nu kommer Stephie en stund, så vi hörs senare! ;)
Puss.

 


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback