I'LL HOPE SOMEDAY YOU SEE ME.

Tjenis! (Mitt nya ord förövrigt)
Idag är det onsdag, skitchill dag. Lite NO, lite engelska, lite matte och idrott. På matten så hade vi prov. Det gick faktiskt ganska bra. Bara typ 2 uppgifter som jag var osäker på. Vilket inte händer ofta. Jag suger nämligen på matte.
På idrotten så körde vi brännboll. Och efter det hade vi en till lektion. Gissa vad vi gjorde då? Spelade brännboll. Haha, men den gången var det mot lärarna! Karin (Matte, NO, Eng), Maria (svenska, SO), Pia C (Lärare i 5b), Ann-britt (Lärare i 5a), Kent (Idrottslärare), Nettan (någon 3:a elr 4:as lärare), Gittan (Fritidspersonal), Niklas (vettefan vad han är, tror han har engelska i 5:an), Karin F (typ chef över alla lärare)! Haha, det var skitkul ju!

Sen så var vi i omklädningsrummet och snackade ett tag. Haha, mitt och Linas "språk" var ju bäst! ;) `Sedan gick jag hem, och här sitter jag!
Snart blir det middag och eftersom det bara är jag och papi hemma så blir det nog lite tv-spel också! ;)



Ganska gammal bild. Haha, mina ögonbryn ser sjuka ut! Går jag runt sådär varje dag?!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback