HELLO MONDAY.

Hej!
Nu var det måndag igen, upp till skolan .. woho..
Nej, men det har varit en ganska bra måndag, haha. Blir uppflummad hela tiden, fyfan vad jag älskar att vara flummig! Sån jävla härlig känsla att bara flumma runt och skrika och skratta tills man gråter. Eller knarka ett skämt som blir roligare ju mer man säger det. Love it!

Efter skolan så drog jag och Linis till Liljeholmen och gick runt och tiggde pengar, haha. Vi ville ha två glassar för sammanlagt 15:-. Och vi hade en krona, så jävla panka vi e. Så vi gick runt och sa "Du råkar inte ha 14 kronor som ligger och skräpar? ;)". Sjäääääälvklart så fick vi inga pengar. MEN! Vi var nära två gånger. Ena gången när Lina började säga till en pappa och två barn att vi fick 14 kronor om jag sjöng för dom. HAHA. Men det blev inte så ;). Och en gång så frågade vi två killar i ett stånd (HAHA) och den ena var påväg att ge oss pengar. Men fick världens utskällning av den andra! Typiskt. Och en snubbe sa till oss också "Har ni ingen skam i kroppen?! Hur vågar ni sitta här och tigga?! FY SKÄMS!!". HAHAHAHAHHA, gissa om vi började garva! Det hjälpte inte heller med hans otroligt konstiga röst. Hehe.

Men nu blir det såklart tv-spel med pappa. Har pluggat matte också, vilket var den enda läxan. Känner mig stolt!
Pusspuss.



Me right now.

Mina Kommentarer
Postat av: Mcflucrew

Hejsan! Ser att du är ett mcflyfan så vi undrar om du är medveten om Mcflyträffen som kommer vara nu på lördag :) Undrar om du har lust att komma och träffa andra fans :) Om du intresserad kan du ju kolla in vår blogg (http://mcflucrew.blogspot.com) där det finns mer information :)



Xxxxx mcflucrew

2010-06-09 @ 10:01:26
URL: http://mcflucrew.blogspot.com

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback