HÄLSINGLAND.

Hejhej!

Idag har jag varit på pisshumör, för att vissa busringde och smsade mitt i natten. Så att jag vaknade och inte kunde somna om på jag vet inte hur länge. Jaja, men det blir ju inte så kul ikväll när man vill lägga sig åtta lixom.
Men jag gick iaf upp på riktigt vid 9. Då duschade jag och tvättade håret. Har packat också. Ny musik i iPoden har jag också. Runt 30 låtar. Så det är chill. Men nu känns det bara som att man går runt och väntar på att vi ska åka. Vill ju åka så snart som möjligt eftersom det tar runt 6 timmar innan man kommer upp.

Men nu ska jag sätta i linserna och sminka mig.
Puss.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback