GUESS WHO'S HAPPY?

Hello!

Who's happy? I'M HAPPY!
Och gissa varför? Jo, för att idag när jag skulle göra frukost och kollade in i alla rum först (är otroligt rädd för att det ska stå någon bakom en dörr eller en gardin och sånt.) och så tittar jag in i matrummet. Och vad hittar jag där? Inte en mördare, utan mamma och pappas bärbara dator!!! Och det är så att den har varit på lagning i mer än en månad nu eftersom jag råkade ta sönder deen efter två dagar .. Men nu är den här och jag snodde den direkt när jag såg den, hehe.

Men idag ska jag till kontaktlinskliniken, haha. Jag ska hämta lite mer linser bara, sen har jag inga direkta planer.
Nu måste jag duscha, pusspuss!


Me right now..


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback