FRIDAY I'M IN LOVE.

Tjenis!
Idag är det fredag! Vilket innebär en skitchill dag i plugget. Bild, Matte och sedan titta på film resten av dagen till halv 2! Fatta härligt!
Efter så var vi på tekis en stund och åt glass, mums! Sen så drog jag, Emma och Lina in till Liljeholmen och kollade på skor åt Emma. Lina gick, då mötte vi upp Tyra och Eve som hade varit på audition! GRATTIS till Tyra-Myra som kom in! Är så stolt!
Men tyvärr så kom bästa Eve inte med:( Men hon är skitgrym i alla fall!
Emma gick och min pappa kom och skjutsa hem oss. Och han hade en överraskning. Nämligen det nya spelet "Mario Galaxy 2"!!!. Fatta glad jag blev?! Älskar det första spelet, och jag har redan hunnit börja köra det nya när jag kom hem .. hihi.

Men nu ska jag göra mig iordning! Jag ska möta upp Lina vid t-plan snart, sen ska vi till David som har FF hemma! TJOHO! :D


SNABBHET!


Mina Kommentarer
Postat av: JA SM IN E

I dont care if Monday's blue Tuesday gray and Wednesday too Thursday I don't care about you It's friday I'm in love! UNDERBAAARRR LÅT! :D sen är det en till "friday I'm in love" vers xD Eller något sånt.

2010-06-12 @ 18:00:39
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback