FREDAG.

Hej! Nu är jag hemma från en jävligt läskig kväll ute. Vid halv tio så mötte jag Torre och August och så gick vi till midsommarkransen där vi blev jagade av en fullgubbe. Och det var inte en gång. Utan tre jävla gånger! Haha, Torre var så rädd att han skulle börja gråta när som helst! Haha. Men det var skitkul i alla fall. Vid 11 var jag hemma och då började jag, mami o papi kolla på LOST som jag halvtittar på nu. Men vi får höras imorgon. Pusspuss.

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var inte så nära på att börja gråta, men jag sa att jaag skulle börja gråta om han höll fast mig

2010-06-19 @ 00:22:02

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback