DIESELVERKSTADEN.

Tjenis!

Fredag idag! Äntligen! Men tyvärr är man inte ledig ikväll. Jag, Tyra, Eve, Lina och (kanske) Olivia ska till Dieselverkstaden på gen-rep till dansuppvisningarna som ska vara imorgon och på söndag! Men det blir kul ;) Och efter ska jag kanske vara med Nikki och Jasse om jag orkar.

Idag var det skola till 11. Klockan 11 gick klass 6a och 6b till Personne och sola, bada, käka lunch och helt enkelt chilla. Skitskönt. Haha, så var det ett par som låg typ 2 meter ifrån oss som.. ja.. eh.. hade lite mysigt .. ;) Och jag och Tyra höll på att garav ihjäl oss när vi filmade dom, haha. Sedan när vi skulle åka hem så kom några blattar och började kaxa. Dom var typ 98:or, HAHA! Men det var skitkul, älskar när tjocka blattar blir sura. HAHA.

Jasmine on the BILD LEKTION! :D

Mina Kommentarer
Postat av: JA SM IN E

jag är ju såååå snygg! Haha

2010-06-04 @ 17:47:59
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Sophies

Hahah, folk som kaxar är allmänt roliga :P

2010-06-04 @ 22:21:27
URL: http://sophiecollins.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback